ליווי ברכישת נכסים מניבים

ליווי ברכישת נכסים מניבים

רכישת נכס מניב הינו קרש קפיצה כלכלי משמעותי מאוד עבור משפחות רבות. עולם הנדל"ן צופן פוטנציאל אדיר עבור אלו שמחפשים נכסים להשקעה.

יחד עם הרצון להשקיע בנכס מניב עולות שאלות רבות – איזה נכס לקנות? באיזה אזור? איזה גודל? איזה סכומים כדאי להשקיע, ולכמה תשואה יש לצפות? 

כדי לעזור למשקיעים לבחור בנכסים המשתלמים ביותר עבורם, מרקס יועצים מספקים שירות לווי ברכישת נכסים מניבים. השירות כולל איתור נכסים פוטנציאליים בהתאם לצרכים של כל לקוח וסיוע בבחירת הנכס המתאים. לקוחות החברה בוחרים בשירות זה נהנים מאיתור נכסים בעלי כדאיות גבוהה, מצמצמים סיכונים, ומגדילים את התשואה שירוויחו ביחס להשקעה הראשונית. 

התהליך

שירות ליווי ברכישת נכסים מניבים ניתן על ידי יועץ פיננסי בכיר, בעל ניסיון עשיר בהשקעות נדל"ן. התהליך מתבצע תוך שקיפות מלאה ומורכב ממספר שלבים:

  1. פגישת הכרות: בפגישה יוגדרו מאפייני הנכס הנדרש, כמו גם הציפיות להחזר ההשקעה. 
  2. איסוף נתונים: כדי לעזור באיתור הנכס המתאים, הלקוח יתבקש להעביר נתונים ומסמכים רלוונטיים: הכנסה חודשית, התחייבויות, נכסים קיימים, ועוד. 
  3. איתור הזדמנויות וסיורים בשטח: לב השירות. מרקס יועצים יאתרו נכסים מתאימים, יבקרו בהם, ויבצעו בדיקות רקע מתאימות.
  4. ייעוץ, המלצה, וליווי ברכישה: בסיום התהליך יוגשו ללקוח ההמלצות לנכסים אשר תואמים את מטרות ההשקעה וכן יתבצע סיור בנכסים הרלוונטיים. החברה תמשיך ללוות את הלקוח גם במהלך תהליך הרכישה.

 

השירות מנגיש ללקוח את הניסיון הרב של מרקס יועצים בבחירת נכסים איכותיים, באזורי ביקוש ייחודיים איתם יש לחברה היכרות אינטימית, ממזער את הסיכון בהשקעה, ומגדיל משמעותית את התשואה הצפויה מהנכס. להפקת תועלת מירבית מהשירות, מומלץ לשלבו עם ייעוץ משכנתאות.

צריכים ייעוץ פיננסי בנושא שלא מופיע ברשימת השירותים?
צרו איתנו קשר ונתאים לכם ייעוץ ייחודי בהתאם לצורך, לתקציב ולשאר השיקולים.

מרקס יועצים כאן כדי לעזור לכם לקבל את ההחלטות הנכונות לגבי העתיד הפיננסי שלכם, בעזרת תכנון ארוך טווח, מינוף ובחירת ההשקעות הנכונות.
כדי להתחיל בתהליך צרו קשר.

פרטי התקשרות

צור קשר

© 2020 All Rights Reserved