ייעוץ לכלכלת המשפחה

ייעוץ לכלכלת המשפחה

עבור משפחות ישראליות רבות נטל ההוצאות גדול משמעותית מההכנסות. מצב זה פוגם ברווחתם הפיזית, יוצר מתחים וכמובן גם פוגע באיכות החיים. רבים נוטים להשליך מצב זה על יוקר המחיה בישראל, אך חשוב להבין שיש מה לעשות כדי לחיות ברווחה כלכלית, גם עם הכנסה ממוצעת. 

שירות ייעוץ לכלכלת המשפחה מבית מרקס יועצים נועד לספק אימון פיננסי למשפחות שמאפשר להתנהל פיננסית באופן מושכל, חסכוני ויעיל יותר. במסגרת השירות יועץ פיננסי בכיר ילווה את המשפחה, ויעזור לה להתייעל בעזרת תכנית פיננסית מותאמת אישית למשפחה ובעזרת כלים רבים הנמצאים ברשותינו שנועדו לצמצם את הוצאות משק הבית. התכנית והתהליך כולו הינם הוליסטיים, תוך התייחסות למצב הנוכחי ולעתיד.  

התהליך

הייעוץ למשפחות ניתן על ידי יועץ פיננסי בכיר מבית מרקס יועצים, בעל ניסיון עשיר בתכנון וניהול כלכלת משפחה. התהליך מורכב ממספר שלבים:

  1. פגישת הכרות: בפגישה בני המשפחה יציגו את מצבם הנוכחי ויוגדרו היעדים הפיננסיים שאליהם התהליך יוביל.
  2. איסוף נתונים: משכורות, הוצאות שוטפות, הוצאות צפויות, נכסים בבעלות המשפחה, וכל גורם משפיע אחר.
  3. יצירת תכנית מותאמת אישית: התכנית תכלול צעדי התייעלות וחיסכון, פיתוח הרגלים פיננסיים נכונים, איתור אפיקי השקעה וחיסכון, ועוד.
  4. ליווי אישי להגשמת התכנית: היועץ הפיננסי של מרקס יועצים ילווה את המשפחה בתקופת התהליך, יענה על שאלות, יספק מידע וישמש כמאמן הפיננסי של המשפחה.

שירות ייעוץ לכלכלת המשפחה מבית מרקס יועצים מאפשר למשפחות לצמצם הוצאות ולחסוך לעתיד. השירות מומלץ לכל משפחה אשר מעוניינת בשדרוג רמות החיים והרווחה הנוכחיות שלה.

צריכים ייעוץ פיננסי בנושא שלא מופיע ברשימת השירותים?
צרו איתנו קשר ונתאים לכם ייעוץ ייחודי בהתאם לצורך, לתקציב ולשאר השיקולים.

מרקס יועצים כאן כדי לעזור לכם לקבל את ההחלטות הנכונות לגבי העתיד הפיננסי שלכם, בעזרת תכנון ארוך טווח, מינוף ובחירת ההשקעות הנכונות.
כדי להתחיל בתהליך צרו קשר.

פרטי התקשרות

צור קשר

© 2020 All Rights Reserved